55

اسم جدید این روزا که صدام میکنه : ژیگو :-D :-D 

پسرم این مدت انقدر درگیر خرید جهیزیه و قسط و‌ پول پس انداز کردن بوده که یه وقتایی استرس و سختیشو میشد تو چهره اش دید،اما خداروشکر همیشه از پس کارهاش بر میاد و هدف هاش تیک میخوره .. چند وقت پیش رفتیم فرش و سرویس چوب هم ‌خریدیم ، چوبمون هنوز نرسیده رنگ مبلی که میخواستمو سفارش دادم بیاره تا برسه زمان میبره . نزدیک عیده واین اولین سالیه که کنار همیم اما انگار که هزار ساله کنارمه انقد بهمدیگه نزدیک شدیم که یکی ندونه ۱۰ ساله  متاهلیم ! جمعه ها که تعطیل و از شب قبلش کنار همیم تا شب شنبه بهترین روز هفتمونه به قدری که مچاله میشیم تو‌بغل هم و حاضر نیستیم  بریم جایی .. :-) 

برای عید کلی خرید دارم .. پول برسه دستم  زودتر 

یه کار نت ورک مارکتینگ رو جدیدا شروع‌کردم . از طریق یکی از همکارا آشنا شدم . فکر میکنم از عهده اش بر بیام . سود دهی خوبی داره اما احتیاج به زمان داره . خب به عنوان شغل دوم فکر نمیکنم بد نباشه . منم که عاشق خرید ایترنتی :-P 

بعد باشگاه هم همچنان ادامه میدم ، مکمل کراتین هم گرفتم که تو افزایش وزنم کمکم کنه ،امیدوارم‌جواب بده تا عروسیم ایشالا خوب خوب بشم :-) 

 خیلی ننوشته بودما .. 

نظرات 1 + ارسال نظر
لیدی رها یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 12:47

خداروشکر که جفتتون تلاش می کنین و با دیدن ثمره اش خسته گیتون در می ره...
خیلییییی مبارکه خریدها ان شاالله با چیدنش تو خونه عشقتون کلی ازشون لذت ببرین...
موفق باشی تو کار

خیلی ممنوونم رها جان :-*
واسه کار خیلی انرژی مثبت نیاز دارم .. :-)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.