60

امروز رفتم شرکت تست مشاوره کار کردیم با خاطره ،بهم گفت برای سری اول خیلی خوب بود اعتماد به نفست بالا بود . با همه سختیش میخوام که از پسش بر بیام  و به خودم ثابت کنم که بخوام میتونم هر کاری کنم.دیگه بعدش یکمی با امید جون چرخیدیم وزدیم بیرون شهر‌ رفتیم بالای کوه عکس گرفتیم  و یکم من رانندگی کردم .. چند شبه دارم تمرین رانندگی میکنم ،با اینکه گواهی نامه دارم و حتی تمدیدش هم کردم برای ده سال اما پشت فرمون نشسته بودم  و خیلی فراموشم شده بود،گاهی ماشین میاد هول میکنم! دست و پامو گم میکنم ! اما‌ میخوام که دست فرمونم رو حتماااااا  اوکی کنم تحت هر شرایطی ! دیگه اینکه شنبه یه جلسه کاری گذاشته مدیر با همکارای زبانکده معلوم نیس چه خبره برم ببینم چی میخوان بگن؟ کاش حقوق هارو اضاف کنن :-D 

دوستمم که قرار‌بود  برام فیلم ببینه هم ببینم خیلی وقتتته پای سریال و فیلم نشستم دلم تنگ شده.. 




نزدیک سالگرد ازدواجمون  هستیم ...3>

نظرات 1 + ارسال نظر
لیدی رها پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 18:56

اعتماد به نفس زیاد داشتن خیلی عالی...
با این پشت کار رانندگیت خیلی سریع بهتر میشه

آره واقعا اون کار به خوبی پیش میره بعدش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.