63

جمعه کلاسای این ترم هم تموم شد . یه دوره اموزش تدریس هم داشتیم که روط جمعه دمو داشتم .خوب بود از خودم راضی بودم و بقیه هم نظرشون مساعد بود .امیدوارم  با شروع یه ترم جدید و یه فصل جدید که همراهه با شروع یک فصل جدید تو زندگی خودم  همه چیز بهتر بشه و راضی تر و خوشالتر باشم..

 خیالم راحت تر شد.حالا این 12 روز باقی مونده رو  با تمرکز بیشتری فقط به کارهام میرسم. یه سری کاراهای جزئی و تزیینی  دارم. 

اون شب با دختردایی رفتیم چندتا ارایشگاه سرزدیم واسه رنگ و لایت .. مرددم.شاید فقط رنگ بزنم. میخوام که یه چهره جدید داشته باشم! فرق کنم با همیشه :)

این روزا به این فکر میکنم که حالا که دارم وارد فاز جدیدی از زندگی میشم  انگار که همه چیز جدی تر شده! 

دوران مجردی بهترین دوران زندگی در نوع خودش هستش .. فقط نمیدونم چرا ما آدما تو هر شرایطی هستیم ازش ناراضی هستیم و دوس داریم شرایطمون کاش تغییر کنه!  گاهی دلم برای مجردیم تنگ میشه اما از ته دلم شادم که همسر خوبی نصیبم شده و زندگی خوبی با هم ساختیم .

زندگی کوتاه تر از اونی هست که فکرشو میکنیم اینو کاملا الان درک میکنم .... 

باید قدر لحظه لحظه اش رو دونست .


:)


نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 01:04 http://dreams22.blogsky.com

ایشالا خوشبخت بشین...

ممنووون سمیه جان :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.