58

سلااااام

انقدر که دیر نوشتم البته فکر کنم دیگه هیچکی منو نمیخونه :))) خودم با خودم حرف میزنم :-D :-D :-D 

آه  حرف زدن سخت شده برام ،اما خیلی دوست دارم قوه ی بیانمو قوی کنم دوباره! چجوریشو نمیدونم بساین کمک کنین یکم ،چجوری همیشه حرف دارین ؟ من توی جمع کاری خانوادگی  فرقی نمیکنه، حرف ندارم اصلا:-\ 

خیلی کم حرف شدم :'(  قبلا ها زمان دانشجوییم خیلی بیشتر صحبت میکردمو و بحث گفتگو میکردم اما الان؟ خیلی کم !!!

دوس ندارم  آدم ساکت جمع باشم .....

از‌کجا باید شروع کنم چی بگم از چی بگم کالا ایده ای ندارم !!! کام آننننننن :-\ :-\ :-\ 

&&&&&&

اگه از این روزام بخوایید بدونید روزهای آخر ترم بهاره زبانکده رو میگذرونیم بعدش یه ماه استراحت بین ترمی داریم .. آخر ماه یه جشنی از طرف آموزشگاه داریم ، که فکر میکنم باید جالب باشه . بعدش اول خرداد نامزدی دوستم افسانه است.. قبلا ازش حرف زده بودم ،اونم تازگیا  مزدوج شده .. 

دیگه اینکه شغل دومم هم سرجاشه و میرم و‌میام تلاش میکنم بتونیم زودتر به پیشرفت کاری برسم ،راه خوبیه به شرطی که قلقش دستت بیاد و‌بیفتی رو غلطک!! به هر حال من تلاشمو‌ میکنم امیدوارم از پسش بربیام :-) 

 &&&&&

شما چطورید؟