۰۳

دو روز دیگه رسما میان خواستگاریم و‌ ما خیلی خوشحالیمو برای آینده مون نقشه میکشیمو دلمون قنج میره .. 


اگه بخوام از حالم بگم گاهی که میبینم نه واقعا جدیه همه چیز و‌من خواب نیستمو بیدارم اشک شوق تو چشمام جمع میشه...


چه روزایی که تو‌ رویاهام  این روزهارو برای خودم متصور شده بودم ...


وقتی اون دفتری‌که مشخصات مرد ایده آلمو دستم میگیرم و‌رق میزنم و میبینم چقدر چقدر چقدر نزدیک ه به مرد ایده آلم خدارو صد هزار بار شکر میکنم واسه داشتنش ... 

مرد خوبم که همه چیزش مطابق میلمه ،ازش ممنونم که همونیه که همیشه آرزوش رو داشتم و‌حالا شده تمام امید من به زندگی ...


خدایا ازت ممنونم ،منو ببخش گاهی پیشت شاکی بودم ،تو واقعا حواست به همه چیز هست و همه چیز رو جفت آفریدی .. مکمل هم.. برای هم .. تو زمان مناسب خودش ... ممنونم خدا .. 

نظرات 1 + ارسال نظر
دخترک دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 02:25 http://brightfutureee.blogsky.com

چه‌ جالب!!!
مشخصات مرد ایده آلتو مینوشتی؟ میگن نوشتن و‌فکر کردن به آرزوها خیلی تو‌ محقق شدنشون موثره. ایشالا خوشبخت شین گلم
راجع به این دفتره بیا وبم بیشتر بگو
چون من اینجا رو‌گم میکنم منظورم این پسته

آره عزیزم ،یه کتابی هست که نوشته خانوم دکتر آناهیتا چشمه اعلایی هست نویسنده وب سایت گیس گلابتون به نام ازدواج مثل آب خوردن آسان است طبق اون کتاب یه تمرین داشت که باید مشخصات مرد ایده آل باید مینوشتی :-)

ممنونم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.