۱۹

خب این روزا اتفاق خاصی نمیفته ، مثل همیشه طبق روال زندگی طی میشه ..

روزا سر کاره و فقط شبا میاد میریم بیرون ، با اینکه طول روز سرکار بوده اونم تو این گرمای طاقت فرسا وقتی میرسه میگم خسته نباشیب عزیزم،بهم میگه خسته ی چی؟ اصلا خسته نیستم میدونم اینجوری میگه که روم بشه بهش بگم پس بیا بریم دور دور :-D  ،خستگیش با من درمیره اصلا این حرفا چیه ;-)  


هرکی بهم میرسه میپرسه جشنت کی هست؟؟؟ منو هم دعوت کنی آآآآ


خب من اصلا عجله ندارم برای جشن ،فکر میکنم تابستون هوا گرمه و اگه بخوایم باغ تالار بگیریم مهمونا پخته میشن! خودم بیشتر نظرم اواخر شهریور یا مهر هست! دوس دارم با خیال راااحت و بدون استرس و عجله کارهامون رو بکنیم که بعدا هی نگم ای کاش اینجوری میکردم ای کاش اونجوری ... حالا باید ببینیم چی پیش میاد با فراغ بال ایشالا برنامه هامون رو فیکس کنیم..

میخوام برای مجلس هم چند کیلویی چاق بشم،این ۳-۴ ماه که شرکت کار میکردم ۵ کیلو‌کم کرده بودم یعنی الان شدم۴۵!!!! پوست و استخون :-D  اوشونم تشویقم میکنه یکن بخور خب ،به خاطر من بخور حداقل :))) راهکار میده شبا سیب زمینی آب پز بخور سر ۳ هفته  میشی ۷۵ :))))) چقد کم توقعه واقعا :-D  ،موضوع اینه اشتها ندارم زیاد ... باید تلاشمو بکنم حالا بهش قول دادم دیگه :-)  

دیگه اینکه از روز یکشنبه حنجره ی بنده گرفته!!! نمیدونم از حساسیته یا سر کلاس هام بلند صحبت میکنمه :-(  روز اول اصلاااااا صدام در نمیشد،تارهای صوتیم چسبیده بود به هم انگاری،بعد رفتم با مامان ۲ تا آمپول حساسیت زدم،یه خانومه تو داروخانه گفت آب نخود بخور زود‌ خوب میکنه، یکم بهتر شد‌،اما فقط یکم، صدام به قول نومزد شده بود مثل گودزیلا :)) ،حالا تو این هیر و ویر مامان خانوم سه شنبه شب خانوادشو افطار و شام دعوت کرده بود :)) آبرو نموند واسم که،با اعتماد به نفس تمام صحبتم میکردم :-D  

امیدوارم زودتر خوب بشه دیگه حوصلشو ندارم :'( 

نظرات 9 + ارسال نظر
فرانک شنبه 20 تیر 1394 ساعت 16:54

اگه نظری رو پاک کرده برو تو قسمت زباله اونجا پیدا میشه

Mercccc

فرانک پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 20:31

منم دعوت کنی آآآآآ
جشنتون کی هست

مشخص نیست هنوووز شاید شهریور یا مهر

باااااشه حتما ،برو دنبال سودی سر راه با هم بیاین
----

نرگس ببخشید گلم دستم خورد کامنتت پاک شد مرسی از لطفت گلم

نارسیس پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 19:43 http://X18.BLOGFA.COM

چه ریلکسم هست :))
دوستای من مهر نامزدیشونه از همین الان در تکاپوی جشن :دی
بجنب خااانوم

چرا شماره پست هات این مدلی عروس خانوم

خوشبخت و شاد شاد باشین

خیلی :)) بیخیالم کلن :-D
باید چیکار کنم نرگس؟

وای خوب شد گفتی حواسم نبوده هر دفعه به پست قبل نگاه نکردم :))
مررررسی گلم شما هم نیز

لونا سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 18:45 http://lu-na.blogfa.com

عزیزم مبارک باشه بهم رسیدنتووون
ایشالا خوشبخت باشین من تازه الان که آدرستو گذاشتی پیدات کردمو خوندم

مرررررسی عززززیزم خیلی ممنونم ،حق داشتی خب بلاگفا ترکیده بود و آدرس نداشتی لطف داری

بی تای بدون تا سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 00:12

تک خوره کصافطططط.خرت از پل گذشت دیگه میگی خبری ندارم ازش؟؟
من نمیدوووونم.من کپتااان رو میخوام.کپتااان.کپتااااااااااااااااان.کپتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااننننننننننننن

:)))))

آدرس ف.بیشو میدم بهت برو خودت مخشو بزن پس خوبه؟ :))))))))

بی تای بدون تا یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 15:18

آشششششغاااله کصاااافطططط کجایی؟؟
هی میای کامنت میزاری برام که من اینجام!!اینجا کجاست؟؟خو آدرستو بزار لعنتی.فقط میگفتی اینجام.بدون آدرس
وااای فک کن من با کپتان بیام نامزدیت.واااای
راستی کپتان کی میاد؟؟؟

جوووووونم
آدرسمو نمینوشتم مگه بیتا؟؟؟


خخخخخخ
فکر کنم الان اومده ایرانه ، خبر ندارم ازش

میلو یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 14:16

وای آخ جون جشن ^_^
من که انداختمش روز تولدم ^_^

چقدر خوب میلو یادته پارسال تولد آرزو کردب برای امسال اتفاق بیفته؟ حالا همون شد ^_____^ خوشبخت بشی عزیزم

آژو شنبه 13 تیر 1394 ساعت 17:18

میتونی الان حدس بزنی من چقدر شوکه م ؟
بروز شدنت تو بلاگفا رو دیدم بعد ادرسی که دادی بعد اومدم اینجا دیدم زهره ناز من عروس شده
عززززیزمم من نمیدونستم
چرا نگفتی بلاگ اسکای هستی البته چطوری میگفتی حق داری
خیلی خیلی خیلی تبریک میگم خوشگل من
الهی که خوشبخت شی
چه قشنگ
سه از دوست داشتنی های من مزدوج شدن یا دارن مراحل مزدوجی رو طی میکنن
خیلی خیلی تبریک میگم

آژووو :((((

انقد دلم واست تنگ شده بود که خدا میدونه عزیزم :-*
تو وب میلو آدرسمو نوشتم فک کنم تو کامنتمو ندیدی بعد کامنتاتو‌ توی وب هدی و میلو میدیدم نمیدونستنم چجوری بهت دسترسی پیدا کنم :)) خوب شد بلاگفا درست شد واقعا !
مررررسی عزیز دلم :-* :-*
آره امسال همه با هم متوفق القول مثل اینکه ساز عروس شدن کوک کردیم :-D

ممنووووونم آژوی با محبتم

hoda پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:00

بابا من فکر کردم عروسیتون چند سال دیگه هست اینقدر ریلکسى :دى
حالا نمیخوام بهت استرس بدما ولى اگه شهریور و مهر عرسیه شروع کن بابا خیلى ریزه کاریاى وقت گیر هست

نه عروسی نیس هدی :)) جشن نامزدیمونه تازه :-D :-D :-D

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.