۲۰

خب از پست قبل چقد ننوشتم ..

تو این مدت پاگشام کردن مادر شوشو اینا و جو صمیمانه تر از قبل شد.همون شب که برگشتیم واسم تکست زد که چه خاااانومی شده بودی واسه خودت اسپند دود کن :-)  چقدم که من ذوق کردم :-D   همیشه تو تکست ابراز احساسات واقعیشو میتونه بهتر بگه،مکتوب که میشه انگاری احساساتش روان میشه ..


دیگه اینکه چند شبی با همکارش و‌خانومش و‌ پسر کوچولش و خواهرش رفتیم پیک نیک و‌پارک. اسم پسرشوت کیانوشه یه پسر ۲ ساله که۲۰‌کیلو هست!!! اما انقده قنده وووی لپا آویزوووون سفت آخخخ گاز زدنیه ناجور.. جمع خوبیه باهشون اخلاقامون مثل همه و شاد و شنگولیم همه .

سر کارمم همچنان میرم..

امسال تنبلی کردم خیلی و فقط یک روز شب احیا روزه گرفتم ،هووم.. 

راستش من هنوز احساس نمیکنم خانم متاهلم:)) هنوز حس میکنم دوستیم ، با متاهلی بیگانه ام ! نمیدونم چرا


من هنوز یکم از کله شقی ها و لجبازی های دخترونه امو دارم و گاهی مرد ام رو با حرفام میرنجونم :'(  باید از این به بعد خیلیی بیشتر دقت کنم و حواسم به حرفام و رفتارم باشه ،اینجا هم نوشتم که ثبت بشه و یادم نره .. آروم آروم باید یه سری چیزا در من تغییر کنه تا نه خودم آسیب ببینم نه زندگیم...




یه چیزی در گوشی بگم مجردی بی مسئولیتی چقد خوووب بود خب :-D 


نظرات 6 + ارسال نظر
آژو سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 11:18

جیگر منی خب
ای جوووونم..

:-D

عززززیززززمی تو

خانوم ایکس دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 22:24

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
شاپیییییییییییییییییییییییییییییی عروس شدی تو دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای خدا چقدر خوشحال شدم قربونت برمممممممم
تبریک تبریک تبریییییییییییییییییییییییییییک
ادرسم زیر پستم بود دختر... عاشقیااااااااااا
وای به خدا نیشم بازه بازه بستم نمیشهههه
باز اقلا خوبه از تو خبر دارم بقیه که ندارمشون یا وباشون بستن

ای جووووووووونم :-) :-) :-) :-) :-) :-)

فدااات بشم ایکس جااان ایشالا عروس شدن تو گلم :-* :-* :-*

إ؟ ندیدم چرا آدرسو؟ :))))) خودت میذاری واسن عزیزم؟ اومدم وبلاگت نبود که :-\

لطف داری عزیزم :-* :-*

لیدی رها شنبه 20 تیر 1394 ساعت 18:44 http://ladyraha.blogsky.com

خب تازه متاهل شدی طبیعی گاهی یادت بره! منم اینطوری بودم... کم کم قلق همه چی میاد دستت
خیلی خوبه همسر آدم از ظاهرش تعریف کنه

Ohom,kan kam adat mikonam o lam kar dastam miad ;-)
Kheiliiii moheme vaghan ke mifahmi mohemi vasash cheghd

hoda جمعه 19 تیر 1394 ساعت 21:50

من دوم دبستان بیست کیلو بودم

خب باز تو ۸ ساله بودی این دو سالشه هدااا :))) یادم باشه عکسشو بذارم ببینید

میلو جمعه 19 تیر 1394 ساعت 14:03

اوف دختر هنوز نرفتی سر خونه زندگی داری میگی مجردی خوب بود؟؟ :))

خدارو شکر که خوش گذشته :**

نه میگم بی مسئولیتی مجردی خوب بود

مرسی عززیزم

سمنو جمعه 19 تیر 1394 ساعت 03:58

وای شاپری جانمممم :))) جمله آخر :))))
متاهلی خیلی چیز عجیبیه خب واقعا!! منم هنوز عادت نکردم به بعضی چیزا، حالا قراره بنویسم تو یه پست...

عزیزم ایشالا به شادی همیشه :***

خخخخ والا به خدا برای خودمون میگشتیم میچرخیدیم بی دغدغه :-D

متاهلی خیلی پیچیده است ،هر روز یک چیز جدیدی یاد میگیری و درگیرش میشی و‌تنها خودت هم نیستی ..

مرسی گلم :-*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.