۲۱

http://www.arealme.com/mental/fa/

اول از همه برید اینجا تست رو‌انجام بدید نتایج رو‌ هم بهم بگید ،خیلیییییییی باحاله :)))) من سن  واقعیم ۲۴ هست سن عقلیم شد ۱۸، نوشت زنده دل :)))))  خیلی  خندیدم ،منتظرم امیدمو ببینم  برای اونم انجام بدیم ببینم چی میگه واسش :-D  



این چند روز تنبلی میکردم نمینوشتم :-\  


خداروشکر همه چیز خوبه .یه شب رفتیم واسش خرید لباس،یکی از دوستاش  بوتیک داشت رفتیم مغاره اون‌،اونا هم تازه عروس ، داماد بودن ،بعد از این مدل خشکا نچسبا:))  البته خانومش ییشتر اینجوریه دبیرستان مدرسه ما بود از اول هم عن بود‌:-D  یعنی هر بار گذری رد میشدیم از کنار مغازشون نمیدیدم اینا یه لبخند به همدیگه بزنن، هیچی دیگه ما هم اون روز که رفتیم پسره بیرون مغازه بود دختره هم پشت کامپیوتر !  ما که رفتیم داخل  تازه فهمیدن  رابطه یعنی چی :-D  امیدم عزیزم همیشه  پیشم خندون و شاده ،لباس که پرو‌ میکرد  یه تیکه هایی میگفت هممون میخندوند :-D  بعد زنش که دید ما چقدر بگو بخندیم اونم  یه چیزی به شوهره میگفت و‌میخندید :)) خوبه باز یکم پیشرفت کرد واقعا :-\  

، بعدش همون شبش  چقد ‌ازم تشکر میکرد عزیزدلم که لباسای قشنگی واسم انتخاب کردی :-*  ذوق زده که میشه میگه تو بهترین زن دنیایی  خیلی فهمیده ای و ... :-D  حالا من کار بزرگی هم نکردما اما همینکه به کارام  ارج میده خیلی  دوس دارم . شام  رو برداشتیم رفتیم فضای باز خوردیم خیلی خوش گذشت اون شب ..

واسه جمعه هم کلی برنامه چیدیم بریم بیرون شهر و‌ پاچین و‌ بلال و منقل و .... :))  زوج سرخوشی هستیم ما کلا :-D 

همش به فکر خوردن و تفریحیم خخخخ

بعد دیگه تازه خبر اینکه یکشنبه عروسی همکارمه که دختردایی دختر عمه من هم میشه، شنبه هم مراسم عیدی برون !‌دختر داییمه ،وای من چقد از این رسم و‌ رسومات دست و‌پا  گیر بدم میاد ، خیلی ‌چیپه به نظرم یه سری کادو‌ بخرن واست بعد مهمون دعوت کنی بهشون نشون بدی چشماشون در آد !!!!  من برای خودم به خانواده همسرم کفتم واقعا نیازی نیست و‌ من مواقق این مراسمات نیستم اگه چیزی میخرن دستشون درد نکنه  مثل بچه آدم به خودم بدن :-D :-D  امروز مادرش تماس گرفت که میایم دنبالت بریم با سلیقه خودت خرید کن . مرسی از درک و‌احترامش واقعا 




خلاصه این سه روز قراره فوق طلایی و پرفکت باشه و خیلی خوش بگذره بهمون،...


راستی ابروهامو‌ رنگ کردم :-P  


+ هر روز که میگذره بیشترتر مطمئن میشم که تو شایسته مرد بودن برای من رو داشتی و‌چقدر از صمیم قلبم  خوشحالم برای انتخابمون ،توی هیچ زمینه ای واسم کم نبودی و نذاشتی ،همونی که همیشه میخواستم  ،مرسی که پایه ای ،به فکرشاد کردن و خوشبخت کردن منی و برای زندگیمون انقدر تلاش میکنی ... 

خدایا ممنون:-* 

نظرات 8 + ارسال نظر
آژو دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 16:09

زن و شوهرای تفلون حوصله سر برن
:*********
سلیقه ت تو حلقم
من شدم 25 به من گفت معمولی :دی
...
پاچین چیه؟!

hoda شنبه 27 تیر 1394 ساعت 10:49

اوه اونجا عیدى دادن همچین مراسمایى داره؟!
منم این عید به امیر گفتم چیزى نیاره اما گفته سورپرایزت میکنم

آره متاسفانه قرن بوق زیست میکنن همچنان بعضیا هنوز :-\
آخ جوووون سوپرایز:-D :-D :-D

میلو جمعه 26 تیر 1394 ساعت 17:32

گفت 26 بهم و معمولی! سوالاش البته توی جواباش گزینه های افراطی داشت. من اینوقبلا با یه تست معقولانه تر انجام دادم یادم نیس چی شده بود ولی یادمه که میگفتم عه آره همین جوری ام!

خوش باشین همییییشه :*

آره کلا معلوم بود ازگزینه هاش شوخیه :-D

مرسی همچنین عزیزم:-*

بی تای بدون تا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 13:36

سن عقلی 40

ماشالله :-D خانومه پخته :-P

لونا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 12:51

من 22 سالمه واسم زد 27 خب خوب بود به نظرم. زد خیلی بالغ :))
راضی بودم تقریبا :دی
بعد میدوی به ببیشتر سوالاش این حس رو داشتم که خب خیلیا این جواب رو میزنن اینجوری که همه مثه هم میشن :))
ولی خب اینجوری نبود از چیزی که گفت راضی بودم حس میکردم واسم بزنه بچه ای بیش نیستی برو بعدا بیا عمو :))

نه خیلی خووب زده:-D اما کلا جنبه فان داشت ;-)

یه دانشجو معلم جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:56

راسی ابروهاتو چه رنگ زدی؟مبارک باااااااااااااااشه

قهوه ای نسکافه ای تقریبا میشه گفت :-) میسیییی ذوق داشتم واسش چون همیشه دلم میخواست :-P

سلااااااااااااام عزیزم

میبینم که حسابی ذوق زدی واسه تست

تست الکیه ولی خب جالبه

ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشاااااااله که عشقتون پایدار باشه و روز به روز عشق وعلاقتون نسبت به هم بیشتر بیشتر بشه

فردام بهت خوش بگذره و عروسی هم همینطور

عروسی خودتم منو دعوت کن


راسی لینک شدین

سلام ‌ خانومی آررره ‌باحال بود من حین جواب دادن به سوالاش قاه قاه میخندیدم :-D
مرررررسی‌گلم محبت داری:-*

خیلی خووووش گذشت عروسی مرسی :-)
چشممممم

ممنونم:-*

سمنو پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 16:05

واسه من شده 33!!! نوشته با فکر درگیر :))))))
دونفره عروسی رفتن خیلی خووووبهههه!!
منم دلم میخواد بریم!

عزیزم :)':****

ای واای ‌چرا همه درگیری فکری دارن ؟:)) دو روز دنیاست دیگه بابا :-D
آره من انقد ذوق دارم واسه روز عروسی :-D
برید حتما تجربه خوبیه ;-)

:-* :-*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.