۲۳

ماهگردمون مبارک عزیز دوست داشتنی من .. 

نظرات 6 + ارسال نظر
آژو سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 22:02

کجااااایی جیگر طلا ؟:):*

همینجااام قندعسللللل:-* :-*

نوشتنی ندارم :-\

لونا سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 15:35 http://miss-luna.blogsky.com

مبارک باشه ماهگردتون

ممنوووونم لونای زیبا

مایا یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 20:13 ttp://white-patchouli.blogsky.com

ممنون عزیزم بابت جواب کامنتم همیشه با انرژیت غافلگیرم میکنی.
ماهگردتون مبارک...
فکر میکنم مشکل از یک کد بود که به نظرم حل شد.

منم از نوشته هات اون انرژی رو میگیرم و بهت دوبرابرش رو برمیگردونم

مچکرم مهربونم

آدم معمولی شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 23:36 http://mamooli.org

در پاییز دل‌بر‌سالار بود که آتش بر کف دست نهادم. گفتم من با نخستین نگاه تو آغاز شدم ای تو تکیه‌گاه و پناه زیباترین لحظه‌های پُر… گفتا دوش چه خورده‌ای؟ غلام همت آنم که دل بر من ننهاد! گفتم کنونم آب حیاتی به حلق تشنه فرو کن پس. گفتا آب بخور تا می‌تونی! جهان بر آب نهاده ست. گفتم خب هیچ می‌دانی چه‌را چون موج… گفتا دروغ‌هات چه شاعرانه است. گفتم پیش از اینت بیش از این اندیشه‌ی عشاق بود… گفتا چند چون ماهی برخشک توانند تپید؟ گفتم به آستان تو بی‌زحمت حضور شدم. خندیدا برو! که پای تو بست؟ حتی ساعتی ننشست…

خوش‌حال می‌شم از وب‌نوشتم دیدن کنید. برای تبادل لینک از بخش «دوستان» مطلعم کنید.

موفق باشید.
جمشید، با یاد دل‌بر.

پوووف!

یه دآنشجومعلم پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 01:49 http://www.dabeer92-new.blogfa.com

سلام عزیزم تبریک میگم ماهگردتونو

بدو بیا تولد داریم ما [نیشخند]

سلام به رو ماهت
ممنونم:-*

سودی پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 18:47

مباررررررک

سودی میبینی چه زود گذشت؟ دارم ماهگرد تبریک میگیم :))

ممنونم عزیزم:-*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.