27

سلامممممم

من برگشتم:-D 

عذر میخوام میدونم دیره ، اینستاگرامی ها که خبر دارن فقط شرمنده اون دوستانم هستم که اینستا ندارمشون..

خب جشن نامزدیم هم به خوبی و خوشی تموم شد .......

راااااحت شدم!!!!

باور کنین:-\ 

چقد که استرس داشتم! دست خود آدم نیس همش دوس داره همه چیز طبق برنامه پیش بره،همه چیز پرفکت باشه .....  که خداروشکر هم همه چیز خوب بود اگه از تاخیر آرایشگرم فاکتور بگیرم :-\  برای عروسی دیگه پیشش نمیرم، احمق از ۹ صبح الافم کرد باید ۱-۱/۵ آماده ام میکرد ۲/۵ کارشو تموم کرد چون قبل منم عروس داشت پوووف اون روز فقط  به خاطر همین یکم برنامه هامون دیر شد ،دیر رفتیم تالار ... اما بقیه چیزا همونی بود که میخواستم .. مجلس گرم بود .. به هممون خوش گذشت حسابی:-) 

دیگه الان اگه گفتین دغدغه ام چیه؟؟؟ آفرین جهیزیه :))))) من تا برم سر خونه زندگیم  ۲۰ کیلو میشم فک کنم انقد که حساسم :-P  همه چیز بااااااید طبق خواسته من باشه خب :-D 

دیگه خبر خاصی نیس ... میریم سرکار میایم .... خوبیم شکرخدا ..:-* 

شماهارو هم میخونم حواسم بهتون هست خوشگلای من :-* 

نظرات 4 + ارسال نظر
hoda جمعه 17 مهر 1394 ساعت 21:25

دیگه تاخیر که همیشه هست, چیز مهمى نیست, خدا رو شکرکه بقیه اش خوب بوده, بازم مبارکه

اوهوم منم خیلی بهش بها ندادم و فراموش کردم ،مرسی گلی

من جمعه 17 مهر 1394 ساعت 18:55 http://tanhakhodam1370.blogfa.com/

خوشبخت باشی و شاد خانمی

ممنوووووون

لونا پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 11:30 http://miss-luna.blogsky.com

واییییی مبارک باشه عزیز دلم
ایشالا که جهیزیه ام همونی میشه که میخوای
سخته خرید کردن کلا
ولی خب یه حس خاصی داره برای خونه عشق خرید کردن

ولی نذار لاغر بشی نزدیکای عروسی که بشه اعصابت خورد میشه ها

مرررسی گلم:-*
میخوام با فراغ بال خرید کنم نه که نزدیکای عروسی هول هولکی بشه اصن دوس ندارم اونجوری مزه اش میره به نظرم :-\
نه نه تازه میخوام برای عروسی چاااااق بشم کمی :-D
لونا اگه اینستا داری آدرستو واسم بذار پلیز:-*

میلو پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 10:12

عزیزم :) به سلامتی..
آره واقعا آدم خیالش راحت میشه..
وای جهیزیه :||||

مرسی عزیزم
یه باری از رو دوش آدم برداشته میشه :-)
هعی جهیزیه:-D

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.