29

نوشتن هر شب هم سخته آآآآآ

آقا بعضی شبا واقعا نمیشه ،یا فراموشت میشه یا کار پیش میاد :-\ 

جو  بین همکارا خیلی بهتر شده،دیگه از اون منم منم ها و فیس و افاده ها خبری نیس ..  راضی ام من ..

فقط پیمنتش واقعا حق ما نیس،نمیدونم چرا آدما گاهی  تا این حد بی انصاف میشن! همه ی زحمات رو ما میکشیم آخرش هم نوحه  میخونن که نداریم!! ۲ روز پیش مدیر یه جلسه گذاشته بود ،برای من تو این آموزشگاه اولین جلسه حساب میشد،از قبلش همکارا تعریف میکردن که میاد و از هرکس کلی ایراد میگیره ... قرار شده بود که هر چی گفت ساکت نمونیم و ما هم حرف بزنیم ‌البته من که تازه وارد بودم و آنچنان حرفی برای گفتن نداشتم اما بچه هارو حمایت میکردم . کاش به روزی بشه آدما به اندازه ی لیاقتشون از حقوق خودشون بهره مند بشن .باعث تاسفه که همه به فکر بخور بخوره خودشون هستن ......

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سودی یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 19:18

الان داری هرشب مینویسی دیگه :/ :دی

:))) نمیشه بخدا ،میخواما :))

نارسیس جمعه 24 مهر 1394 ساعت 15:48 http://X18.BLOGSKY.COM

بنویس بنویس ما بخونیم

کاش اون روز برسه ...

فک کنم نشد :)))
کاش..

لیدی رها پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 21:02 http://ladyraha.blogsky.com

متاسفانه اکثر کارفرما ها بویی از انصاف نبردن...

چون خرن همشون :-\

مایا پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 12:15

تا حالا کارفرمایی رو ندیدم که دلش برای پرسنلش بسوزه دیدی سلام منم برسون بهش!

من ندیدم هنوز مایا:'( ولی اگه من یه روزی کارفرما بشم انقد بی انصاف نمیشم :-\

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.