31

ساعت های اولین کلاس این ترمم خیلی بد موقع اس ،۳/۵ظهر تا ناهار میخوریم تا چشامون گرم خواب میشه باید لباس بپوشیم بریم،حالا بیشتر دلم برای امیدم کبابه از صبح میره سرکار من میخوابم اما باید به خاطر من بیدار بش ه که برسونتم،اون تایم تاکسی هم خیلی کمه باید یه ربع سر چهارراه صبر کنم تا بیاد :-\  هوووف ،نمیدونم دیگه از طرفی هم بچه ها خیلی ازم انرژی میگیرن همشون شررر و پر حرف با این حقوقی که میدن پول بنزین رفت و برگشت ماشین هم نمیشه حتی!:-\  شیطونه میگه دیگه نرم ایششششش 

*****

میخوام یه پارچه کتون ضخیم زمستونی شاید چهارخونه بخرم بدم خیاط واسم یه دامن و یه پانچ خوشگل بدوزه .. با یه جفت بوت چرم بلند عالی میشه ^__^  یکم از تیپ اسپرت فاصله بگیرم تنوع بشه :-) 

این اواخر هم کلی پیاده شدم برای لوازم آرایش ماسک اسکراب و شامپو .... ،بعدش یکم عذاب وجدان میگیرم البته:-\  دیگه قول دادم اما بقیه خریدام از این به بعد برای جهیزیه باشه  :-) 

مهر هم تموم شد که ......... !!!

نظرات 7 + ارسال نظر
پاپیون چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 01:21

پانچ ضخیم ندیدم تا حالا,چه شکلیه؟:)

تو اینستا دایرت میکنم واست:-D

مایا سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 22:30

ببین مدل شنل همون پاسبونای قدیم هستا توی فیلم ها نشون میدن آبی هست یونیفرمشون واسه زمان رضا شاه مثلا اونجوری!
اصنمدلشرو توی وبم میذارم شاید بدردت خورد...
آخه زمان لویی شانزدهم هستیم نمیتونیم جور_ دیگه از هم خبر بگیریم از فردا هم کامنت هامو میدم کبوتر_ نامه بر بیاره واست!

مرسی مایا جانم:-* :-* :-*

سودی سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 21:44

بهتر بیکاریه خودش یه کمکیه حداقل برای خریدایه ریز ریز آدم :دی

اینم هست:-D

لیدی رها سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 19:00 http://ladyraha.blogsky.com

یاد کلاس های بد موقع بخیر!!!!
آخی جهیزیه خریدن خیلی شیرین به سلامتی ان شاالله....

اووووف خیلی بد ان :-\
وای آره خیلی هم قر و فر داره رها ... ممنون:-* :-*

مایا سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 13:13

فکر کنم شنل هم خوب میشه جای پانچ من امتحان کردم راضی تر بودم

هممم آره اتفاقا امروز تو سرچام مدلای شنل قشنگی هم دیدم،کاش عکس شنلتو میشد بیینم مایا :-)

حاج خانوم سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 10:51 http://hajkhanumvahajagha.blogsky.com/

سلام علیکم حاج خانوم خودموون:-* :-) :-) :-)

لونا سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 00:18

آره مهر هم تموم شد
بازم واسه سرگرمی خوبه حالا اگر دیدی که برای نزدیکای عروسی سرت شلوغ میشه اونموقع دیگه نرو
زندگی سخته این دوره زمونه باید بدویی از صبح تا شب آخرشم دخل و خرجت باهم نمیخونه

همممم چه میدونم والا ... کاش شرایط بهتر بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.