36

اوممم دوس دارم برای طرف صبحم یه برنامه بچینم، شاید برم باشگاه دوباره ثبت نام کنم ،اما فعلا انگیزه ام قوی نشده ! شاید با یه جفت کفش ورزشی یا لباس ورزشی خوده تنبلو درونم رو بتونم بیارم سر ذوق چه بدونم ..

آخیییش هفته دیگه کلاس های این ترم تموووم میشه و یه هفته استراحتیم تا شروع ترم بعدی ،کلی خوشالم :-) 

امروز سر کلاس تاینی ها آخر های ساعت کلاس که میشه همزمان که ورک بوکاشون رو کالر میکنن اجازه میدم یکی یه دونه شعر بخونن بعدتر فاطمه دختر دوست  داشتنی کلاسم شعر شهزاده ای زرین کمر رو خوند ،کیفففف کردم. چقد خوبه که بچه ها به جز شعرای کودکانه ای که تو مهد یاد میگیرن یه ترانه قشنگ هم بلد باشن ،کلی  خوشم اومد برای بار اول که خوند دفعه بعدی صداشو ضبط کردم برا خودم داشته باشمش با صدای کودکانه ی فندقم :-*



فردا قراره دو تایی به یاد قدیما بریم پیک نیک در دل طبیعت و جوجه کباب کنیم ..... خیلییییی دلم تنگ شده واسه پیک نیکای دو نفره مون ،بعد ازدواجمون اگه اشتباه نکنم یک بار فرصت شد خودمون بریم بقیه اش با خانواده بود ..



دیروز تو گروه همکارامون در تلگرام یکی از همکارا عکس بچه ای گذاشته بود که به علت استفاده از پوشک ما بیبی طفلکی تمام  بدنش سوخته بود،مثل اسید مثل لجن سبز شده بود :((( خواستم بگم اگه دورو برتون کسی بچه داره نذارید از این پوشکای قلابی استفاده کنن فاجعه اس واقعا :(



یک ماه دیگه تولدمممم  خیلی ذوق زده ام واسش از الان ❤❤ 



نظرات 2 + ارسال نظر
مایا شنبه 23 آبان 1394 ساعت 13:28

اوه پس توام دختر_ پاییزی هووممم؟؟؟
وای حالا که خیلی بیشتر از قبل دوستت دارم من...

نه مایا دختر زمستونم،دی ماه ....
:-)
:-* :-* :-* هنوزم بیشتر دوستم داری؟

لونا جمعه 22 آبان 1394 ساعت 10:42 http://miss-luna.blogsky.com

امیدواروم پیک نیک کلی بهتون خوش بگذره

آره این قضیه مای بی بی رو منم دیشب از زن داییم شنیدم
بچه کوچیک داره و کلی ترسیده بود
خدا لعنتشون کنه که اینجوری میکنن با این بچه های کوچیک طفل معصوم

خیلی خوش گذشت عزیزم مرسی.:-*
واقعا دیگه به هیچکس رحم نمیکنن بی وجدان آآآ :'(

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.