40

چند شب پیش رفتیم یخچال و اجاق گاز و لباس شویی و تلویزیون خریدیم ... برای خونه خودمووون ... 

به غایت حس خوبی بود .. بعد من از اون رو ز دارم لحظه شماری میکنم بریم خونمون :))

****

کلاس های این ترم هم تموم شدددد و یه ۱۰ روزی تعطیلات داریم .. تو فکر این بودم صبح ها برم باشگاه ثبت نام کنم از خیلی وقت پیش خواهر شوهر بزرگه و خانم برادرگفته امید با خواهرش میرن و کلی اصرار میکنن که بیا توام ،به بهونه کلاسا از زیرش در میرفتم ،تنبل شدم کمی :-\  ، کاش اراده اش بیاد دوباره .. 

یه کاری هم از طرف دوستم که نمایندگی بیمه داره بهم پیشنهاد شد که احتمالا از شنبه پیگیرش بشم ...

***

دیشب برای اولین بار فلافل پختم،خیلی دوست داشت ^^





* خرید خرت و پرتهای آشپزخونه خودت 

*بوسیدن نوک انگشتام از تماس لباش مسخ میشم ..


نظرات 1 + ارسال نظر
نفسی پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 16:44 http://www.mssm7369.blogfa.com

سلام من شدم خواننده ی جدیدت خوشحال میشم بهم سربزنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.