46

بعد دارم به این فکر میکنم که از یه راه دیگه باید پول در بیارم .. حالا چه راهی دارم فکر میکنم بهش ..

گاهی وقتا فکر میکنم آدم باید غیر کارهای معمول که هر زنی تو زندگیش میکنه یه کار مهم دیگه ای هک اام بده تاآخر عمری بگه مثلا من فلان کارو کردم فلان موفقیت کسب کردم،همچین زندگی روتین و بی ثمری نداشتم.

اینجوری بعدها بچه هات هم ازت اعتماد به نفس میگیرن حتی میتونن الگو قرارت بدن،خودتم شخصیت جسورتر و مهم تری پیدا میکنی واسشون تا یه زن خونه دار معمولی باشی که تنها هنرش بچه زاییدن،شوهر داری و بشور و بساب بوده:-\ 

بعد تر به این فکر میکنم گه این زندگی خیلیییییییی کوتاهه .. یعنی  شاید فرصت خیلی کارهارو نداشته باشیم وبه سادگی از دستش میدیم،گاهی خیلی نگرانم میکنه . یه جوری ترش برم میداره حتی.

میخوام که دیدم به زندگی چنج بشه ،یه چیزایس دست ما نیس،اکی،اما میشه که سرشو بچرخونیم طرف خودمون که،نمیشه؟ 



خب حالا از کجا پول در بیارم ؟؟؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
مایا جمعه 18 دی 1394 ساعت 11:54

باید ببینی چه کاری رو دوست داری خب هوم؟
مثلا من وقتی تصمیم گرفتیم دیگه واسه کسی کار نکنم نشستم با خودم دو دوتا چهار تا کردم دیدم کلی ایده دارم در رابطه با کارهای دست ساز که در آینده دلم میخواد حتی یک لگو داشته باشم و میدونم دور از انتطارم نیست چون پیشرفتم بد نبوده یا به طراحی_ لباس فکر کردم بعد اتمام_ دورهای خیاطی برم و کلاسهاش رو بگذرونم و واسش برنامه دارم سال_ آینده حالا ببینیم چی پیش میاد.

آره باید ببینم چه کاری ازم برمیاد و توش پرفکتم و علاقه هم داشته باشم
پشتکارت عالی بوده مایا تنها شروع کردنه استارتش همیشه کمی دشواره اما همین که از پسش بر بیای برنده ای!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.