47

خب قسمت بود اولین مسافرتمون با هم ،تبریز باشه ! 

فردا عازم سفریم به همراه خانواده همسر .. 

تو این فصل مسافرت  طولانی نرفته بودم قبلا .. امیدوارم خوش بگذره و به خوشی و سلامتی بریم و برگردیم ..

تبریز رو بار اوله میرم.‌ سرچ کردم راجع بهش ،به نظر جای قشنگی باید باشه و جاهای دیدنی و غذاهای خوب خوب داره .. باید شهر جالبی باشه ! چیزای جدیدی تجربه میکنم احتمالا و خب خوشحالم از این جهت ،روحیه ام هم عآض میشه و این خیلی خوبه،کمی از روال عادی زندگی فاصله میگیریم و تجربیانت جدید کسب میکنیم! راستش کمی هیجان زده و ذوق زده هم هستم :-)  فقط امیدوارم دوری راه اذیتم نکنه !  

وسایلام رو جمع کردم و آماده ام  ...




خوش میگذره ;-) 





فعلا خداحافظ :-* 







نظرات 1 + ارسال نظر
مایا دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 21:40

هووووم چقدر خوب پس امیدوارم پر از خاطرات مشترک خوب و خوشمزه باشه براتون:)

Mercccc maya aziizam :-*
Minevisam chetor bood hatman :-)
Bargashtam ;-)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.