51

دیروز بعد مدتها کلاس ها شروع شدن،

با همکارا خوشال‌بودیم و‌جیغ جیغ میکردیم  .. یکیشون موهاشو کوووتاه کرده بود خیلی ام‌بهش میومد،جالب بود که شوهرش میخواست که کوتاه کنه حتی کوتاه تر از الانش! برعکس بود !امید موی بلند بیشتر دوست داره و‌همیشه که حالش خوب باشه شونه میکنه و میبافشون .. 

از رنگ کردن موهای منم ذوق زدن شده بودن:-)  موهامو واسه تولدم فندقی رنگ کردم،چون بار اول بود خیلی رنگ نمیگرفت.منم رنگ گیاهی گارنیر گرفته بودم دو تا رنگ بلوند و  قهوه ای طور رو ترکیب کردم تا این بشه .. خودم رنگشو خیلی دوس دارم نمیخواستم خیلی روشن بشه و شوک بشم تا هر وقت میرم جلو آینه از خودم وحشت کنم!!

دو ماه دیگه عیده!! فک کن! 

۹۴سال پیوند ما بود .. بهترین سال زندگیمون.. سالی که عشق رو به من داد.. خیلی ازش ممنونم..

خیلی زود گذشت واقعا مثل هر سال دیگه .. اما خوش گذشت ;-) 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.